Tidsplan


  Tidsplan


Min tidsplan indeholder en plan, hvor jeg skriver hvornår jeg skal have færdiggjort de forskellige dele af mit projekt. Der kan  man se  hvornår jeg skal arbejde med blog, selve tidsplan, plantegning, snittegning, facader, situationplan, tegnningsliste,  rettelse og litteratur. Det ser rigtigt realistisk ud at lave projektet i løbet af de 6,5 uge, som vi har. Jeg vil starte med plantegning. Jeg har også planlagt tid til at arbejde med bloggen. Begefter forsætter jeg med snittegning og her skal jeg bruge mest af min tid. Til fasader og situationsplanen der skal bruges kort tid, fordi jeg regner med at det skal ikke tage så langt tid at tegne det. Sidste uge før aflevering vil jeg bruge på rettelse og rapport.



Vi har flere deadline for aflevering

Onsdag den 21/2 kl. 8.30 afleveres/gennemgås på klassen/sammen med mine makker mit plantegning tegnet i AutoCAD hvor alle udvendige og indvendige mål er påført og tilpasset efter murmål. (Tegningen skal IKKE nødvendigvis være færdig, MEN der SKAL være påført korrekte murmål samt de 140 m2 skal ca. overholdes (+/- 5m2))

Mandag den 19/3 kl 8.10 er der midlertidig aflevering.
Projektgranskning: Jeg teamer op med mine makker og vi bytter projekt. Projekterne evalueres af os iht. det udleverede evalueringsskema. (Udleveres af Birgitte forud for aflevering). Mit eget projekt afleveres også på fronter i afleveringsmappen.

Mandag den 19/3 – torsdag den 22/3 bruger jeg  på at rette fejl og mangler i mit projekt/tegninger/rapport.

Torsdag den 22/3  (resten af dagen) bruges også til at jeg skal lave en lille film, hvor jeg  fortæller hvad der er specielt godt ved mit projekt og rapport – og hvad jeg skal øve mig lidt mere i. Filmen skal tage ca. 2 min. Og afleveres på fronter i afleverings-mappen ”min film”. Filmen skal være i xxxx-format.

Filmen afleveres kl 15.00.

Rettelser skal være færdige Torsdag den 22/3  kl 14.00, hvorefter jeg afleverer til Birgitte i papirformat (alle tegninger). Samt på fronter (én zip-fil) i afleveringsmappen ”endelig aflevering”.




Onsdag den. 21.02.

I dag har vi midlertidig aflevering.  Der skal vi aflevere vores plantegning med alle udvendige og indvendige mål , som bør være beregnet og passet til murmål. Arealet på huset skal svar til de 140 m2 (+/- 5 m2). Jeg har afleveret alt til tiden og opgaven var udført korrekt.
En del af tidsplanen er beskrivelse af tegningerne i form af bloggen.


27.02

Næste trin efter plantegningen er snittegning. Med denne del af arbejdet ligger jeg 4 dage bag planen. Jeg kommer i gang med den tirsdag den 27.02, efter vi har fået teori om snittegning. 0




 Mandag den 19/3

I dag fortsætter vi med midlertidig aflevering.
Vi har byttet vores tegninger med Jan.
Sidst på dagen fik jeg evalueringsskemaet fra Jan, hvor han har skrevet points og feedback.
Det var et par ting, som jeg skulle rette eller jeg mangler.
Udover dette fik jeg 79 point til tegninger, som er ikke helt dårligt :)
For eksempel, tegningsliste, tegningshoved på nogle af tegninger ellers alt var på plads.
Men jeg kan selv regne ud, at jeg mangler nogle ting i min blog.
Det handler om blandt andet konklusion, en del af indledning og tidsplans kommenterer.







 





 



2 kommentarer:

  1. Hej Irina, Her kan du med fordel skrive lidt om din tidsplan; hvad tænker du når du ser på den? har du god tid? har du travlt, er der tider hvor du får mere travlt end andre - og hvad vil du gøre ved det?
    MVH Birgitte

    SvarSlet

Lokalplan

    Lokalplan er betegnelsen på en type plan, som  kommunalbestyrelse udarbejder for anvendelsen af et område   Vi har været i gang...